Här hittar du exempel på de behov som vi framgångsrikt löst tillsammans med våra kunder.
Vi skapade ett webbaserat verktyg för Tibber som visualiserar eldata och hjälper användare att analysera och jämföra sin elförbrukning.
Vi utvecklade ett integrerat inköpssystem för Selbergs som effektiviserar hanteringen av mallar och förbättrar uppföljningen i inköpsprocessen.
Vi skapade en AR-lösning för Husqvarna som visade deras maskiners funktioner och mervärden på ett innovativt och engagerande sätt.
Vi utvecklade en digital säljapp för Arvid Nordquist som hjälper säljare att enkelt presentera och uppdatera rätt material under kundmöten.
Vi utvecklade Edukatus lärplattform som ger en stabil och enkel lösning för elever, lärare och vårdnadshavare i utbildningssektorn.
Vi utvecklade Active Move-appen som uppmuntrar ungdomar att återupptäcka rörelseglädje genom aktiviteter och gamification.
Vi utvecklade appen Härlitt som visualiserar Västerbottens litterära landskap, där användare kan följa rutter och upptäcka författarskap.
Vi skapade en AI-driven supportagent för Mählers förarapp som hjälper förare med realtidsstöd och snabb tillgång till supportdokumentation.
Vi utvecklade en AR-app för Vattenfall som engagerade medarbetare och förstärkte deras hållbarhetskampanj om en fossilfri framtid.
Syftet med ett Make.a.thon är att skapa massor av kreativa lösningar och intres-santa koncept på ett tilldelat problem. Lösningarna ska vara nytänkande och innovativa samt anpassade för företaget man samarbetar med.