Mählers är en ledande aktör inom sitt område och strävar efter att underlätta för förare av deras produkter genom innovativa tekniska lösningar. För att förbättra stödet för sina användare, utvecklade Mählers Mählbot – en supportdokumentationshjälpare som förklarar larm och felkoder på ett enkelt och begripligt sätt, utan att förarna behöver bläddra i handböcker eller manualer.
"Vårt samarbete med Thnx har varit avgörande för att lansera Mählbot, en av de första AI-drivna supportapparna i Sverige. Med Mählbot kan vi erbjuda våra förare omedelbar och tillförlitlig support, vilket gör att vi ligger i framkant med innovativa lösningar för våra kunder."
Pontus Jonasson
VD
Mählers stod inför utmaningen att skapa ett system som kunde erbjuda omedelbara och korrekta svar på förares frågor, baserat på befintlig dokumentation. Det var viktigt att säkerställa att informationen som tillhandahölls var korrekt och inte innehöll några påhittade sk. "hallucinerade" svar. Svaren skulle vara strikt baserad på den tillgängliga dokumentationen.
Genom att tillhandahålla Mählbot till förare via Mählers MC3 app, kan Mählers inte bara erbjuda en extendend display till förare utan också ett kraftfullt supportverktyg som effektivt stödjer föraren genom att leverera omedelbara och begripliga svar på deras frågor.
Mählbot har visat sig vara ett värdefullt verktyg som effektivt stödjer förare av Mählers produkter genom att erbjuda ett snabbt och korrekt supportverktyg.